Головна | Глосарій | Механізми | ЦПД пояснює механізм «заговорювання» в дезінформації

ЦПД пояснює механізм «заговорювання» в дезінформації

ЦПД пояснює механізм «заговорювання» в дезінформації

 «Заговорювання» – цей метод використовує пропаганда, коли необхідно знизити актуальність та викликати негативну реакцію до будь-якої події.

 Мета «заговорювання» – викликати втому в аудиторії від дезінформації з певної «гострої» теми, щоб відбити подальше бажання цікавитися нею.

 Приклад:

 Не маючи можливості приховати відео, викладені у соцмережах, пропагандисти рф використовують метод «заговорювання» населення щодо вибухів на Новофедорівському аеродромі в окупованому Криму.

 Основною версією вибухів «призначають» порушення правил протипожежної безпеки, другорядною – диверсію з безпілотника.

 Російській аудиторії швидко набридає потік продубльованих повідомлень про вибухи у Новофедорівці, які йдуть звідусіль та багаторазово повторюються, тому цікавість до новини знижується, а згадки про подію викликають роздратування.

#інфотерор

TG | FB | INST | YT | TW

  • 12 Серпня, 2022

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Pin It on Pinterest