Головна | Глосарій | Механізми | ЦПД пояснює механізм переконання у дезінформаційних кампаніях

ЦПД пояснює механізм переконання у дезінформаційних кампаніях

ЦПД пояснює механізм переконання у дезінформаційних кампаніях

 Переконання — метод організованого впливу на психіку людини через звернення до її критичного судження, з думкою, в яку хтось твердо вірить.

 Приклад:

«Україну створив ленін»

 Спонтанні переконання – це рішення або висновки без критичного розгляду.

 Приклади:

 Маючи переконання від окупантів, що ті не будуть стріляти по машині з написом «діти», людина вирішує їхати через окуповану територію, не дочекавшись офіційного «коридору», чим наражає себе та своїх близьких на небезпеку.

 Вірячи в те, що росія поверне радянський союз та несе «добро» для мирних жителів, особа приймає спонтанне рішення про повідомлення позицій ЗСУ, чим наражає інших людей на смертельну небезпеку.

Пізніше обстріли громадян роспропаганда видає як провокацію від ЗСУ.

#інфотерор

TG | FB | INST | YT | TW

  • 27 Червня, 2022

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Pin It on Pinterest