Головна | Результати | Кампанія з дискредитації українсько-японських відносин

Кампанія з дискредитації українсько-японських відносин

Кампанія з дискредитації українсько-японських відносин

  10 серпня 2022 року у декількох російських ЗМІ з’явилися зображення нібито білборда ресторану, де японський кухар-сушист затуляє рота українці із закликом: «Давайте змінимо тему — давайте поговоримо про смачні суші».

Основною метою цієї кампанії було знецінення значимості війни в Україні. У такий спосіб ворог намагався відволікти увагу від злочинів росіян та перевірити японську аудиторію на вразливість до дезінформації. А також посіяти наратив, нібито «світ втомився від України».

  Центр протидії дезінформації спільно з Посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії Sushinomidori для отримання пояснень щодо провокаційного білборда. Керівництво компанії повідомило, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має до них жодного відношення.

  Оскільки зазначений фейк поширювався на проросійських ресурсах, працівники ЦПД дійшли висновку, що росіяни використали бренд відомої японської мережі ресторанів із виготовлення ролів та суші для поширення наративу, що тема війни в Україні набридла та вже зовсім не актуальна.

     Як результат, Центр проінформував МЗС України та Посольство України у Японії стосовно дезінформаційної кампанії рф. Крім цього, було подано заяву до японської поліції для встановлення всіх обставин справи з подальшим відкриттям кримінального провадження. Водночас Центр протидії дезінформації підготував розвінчання фейку для сайту та соціальних мереж.

Так, загроза від інформаційної кампанії була нівельована на початкових етапах.

  • 13 Серпня, 2022

Коментарі закриті.

Pin It on Pinterest