Головна | Статті | Як трансформувалися фейки російської пропаганди щодо українського полку «Азов»

Як трансформувалися фейки російської пропаганди щодо українського полку «Азов»

Як трансформувалися фейки російської пропаганди щодо українського полку «Азов»

 
#ЦПД_аналізує як трансформувалися фейки російської пропаганди щодо українського полку «Азов»
 
16 травня пропагандистські ЗМІ кремля поширили дезінформацію про те, що начебто частина бійців полку «Азов» «здалися у полон» армії російської федерації.  
 
Україна одразу ж спростувала цей фейк. Проте подібний «вкид» вже не перший в інформаційному порядку денному рф проти батальйону «Азов».
 
 Загалом кампанія з демонізації росією добровольчих батальйонів України носить системний характер. 2014 року у фокусі російської пропаганди опинився батальйон «Правий сектор», 2022 року – «Азов».
 
 Від самого початку повномасштабної війни росії в Україні рф називала функціонування полку «Азов» ледь не найголовнішою причиною «спеціальної операції з денацифікації України».
 
 8 березня російська пропаганда у Бердянську серед українського населення навіть поширювала листівки, в яких йшлося про нібито боротьбу рф проти нацистських угруповань, зокрема «Азову». Ця інформація подавалася окупантами як безальтернативна у розвитку подій. На думку очільників росії, українці мали ненавидіти міфічних нацистів, натомість суспільство нашої держави консолідувалося у ненависті до путіна та рф.
 
 Пізніше росія для виправдання авіабомбардування пологового будинку в Маріуполі заявила, що начебто у приміщенні замість породіль переховувалися бійці «Азову». Звичайно, у дезінформацію повірили лише у росії.
 
 Кремль навіть вдавався до пропаганди «на виїзді», поширюючи у німецькомовних медіа прорашистські наративи щодо українського «наці-батальйону Азов». У такий спосіб російські пропагандисти намагалися викликати в світовій спільноті осуд та дистанціювання від України.
 
 За відсутності відчутних успіхів у дискредитаційній кампанії проти «Азову» місяць тому російська пропагандистська машина розпочала інформаційно-психологічну операцію, спрямовану на введення українців у стан зневіри. Основна мета – осквернити «Азов» як своєрідний символ боротьби українців та піддати сумніву мужність і витривалість військових.
 
 Протягом тижня, з 18 до 25 квітня, ледь не щодня російські медіа продукували дезінформаційні прогнози щодо того, скільки ще протримаються українські військові на території комбінату «Азовсталь». 19 квітня кадиров переможно заявляв, що «бандерівців у Маріуполі «доб’ють» вже сьогодні». Після того, як прогноз кадирова не справдився, 21 квітня він знову заявив, що «Азовсталь» цілковито перейде під контроль російських військових «до або після обіду». Потім с.шойгу давав новий прогноз, уточнюючи, що «на завершення операції в «Азовсталі» потрібно 3-4 дні».
 
 Ці фейкові прогнози з одного боку були елементом психологічного тероризму, а з іншого – формували для росіян та путіна альтернативну дійсність щодо подій в Маріуполі.

 Незламність українських військових змусила кремлівські медіа вдатися навіть до відвертої брехні із начебто частковою капітуляцією полку «Азов». Тільки у такий спосіб росія змогла «перемогти» українських військових та «зберегти обличчя» диктатора російської федерації.

#інфотерор 
#stoprussia173,1Kedited 20:30

  • 18 Травня, 2022

Коментарі закриті.

Pin It on Pinterest